Skallavärk from hell

0kommentarer

Först: Tydligen skall bloggen se ut som den bör göra om man använder någon annan webbläsare än Explorer, så nu vet ni det. Vill ni se den i all sin prakt (ofärdig förvisso) så byt webbläsare.

Till något annat nu då: Har haft en skallavärk som inte är av denna värld hela eftermiddagen och kvällen. Till slut bad jag mor min att köra hit med lite alvedon (då vi enbart hade barnalvedon hemma, dels tror jag inte effekten blir så häftig av dem sen så hade jag verkligen ingen lust att stoppa upp dem i min egen rumpa), trodde att det skulle hjälpa men nu nästan två timmar senare får jag erkänna att det gör de INTE. Det pulserar samtidgt som det känns som huvudet skall exploderar! Detta i samband med mardrömsläggning av stora är ingen hit vill jag lova. Började lägga henne för över en timme sedan, hon är fortfarand euppe och springer på övervånningen. Det spelar fasen ingen roll hur många gånger jag går upp för att säga till henne, så fort jag kommit ner så är hon uppe och springer igen. Jag orkar inte!!!!

Fram till för tio minuter sedan så uppvisade även lillfisen att även hon faktiskt har röstresurser (är som hon sparar i en vecka för att kunna skicka iväg en jäkla ladda på en gång).

Ingen bra kväll med andra ord, så kan bara bli bättre...eller?

Kommentera

Publiceras ej