Så var det kväll igen...

0kommentarer

Dagen har som sagt ägnats åt en massa bakande...så nu har vi gott fika tills imorgon, och tårtan kommer hitleveread av flickornas farmor imorgon.

Har hunnit med att vara ute i solen en liten stund i alla fall (typiskt, de lovade ju regn) innan det var in och fortsätta städa. Allt tar ju aningen längre tid med två barn, i vanliga fall kan man ju alltid städa på kvällarna, men då den yngsta först somnade för tio minuter sedan blir det inte så värst mycket gjort. Sambon tar i alla fall badrummet nu ikväll, så får vi göra resten imorgon på förmiddagen.

Stora tjejen var mammas lilla hjälpreda under städningen i eftermiddags. Fäljde efter mig vart jag än gick med disktrasan i högsta hugg redo att torka där jag sprayade. Mycket duktig tös måste jag säga, dammade och torkade mycket fint överallt, hjälpte även till att tvätta fönster!

Då det gäller att vara pigg inför kalaset imorgon plus att jag har en hel del att städa imrogon med är det bäst att passa på att sova lite nu medans regeringen tillåter saken.

Önskar alla en trevligt lördagkväll!

Kommentera

Publiceras ej