Så tyst det är

0kommentarer

Vet är det är ganska ojämnt med inlägg här, men det får ni kära läsare leva med. Tiden finns inte alltid till att sitta här.

Tyst är det i huset, bara jag, lillan och hunden som är vakna. Lillfisen jobbar på att trycka in hela näven i munnen (som att det skulle gå, knappast va), jag tittar på Black Swan, som helt ärligt inte är så bra som jag hoppades. Hunden ja, han gör det han är bäst på...slicka sig i rumpan bland annat.

Själv hoppas jag på att få sova inom en snar framtid, men det är ju som vanligt inte upp till mig utan regeringen som dreglar ner hela filten på golvet.

Jaja...tittar väl klart på filmen i alla fall, sen får vi väl se om det blir en tripp till drömmarnas land (förhoppningsvis inte mardrömmarnas, då de har varit lite väl ofta på sistånne) eller om det blir uppesittarnatt.

Ha de hörrni!

Kommentera

Publiceras ej