Men se på fan

0kommentarer

Vet inte riktigt vad jag ska säga...

Jag måste erkänna att jag är mycket överraskad över hur smidigt allt har gått idag/ikväll. Båda barnen sover, den lilla sen en halvtimme tillbaka och hunden är rastad. Detta hade jag inte förväntat mig faktsikt.

En bidragande anledning till att allt har gått så bra är nog att den lilla tösen hade den goda smaken att sova medans jag nattade den stora, vilket underlättade en hel del och stora fick höra en godnattsaga i lugn och ro! Nu kommer detta ju inte hända varje kväll, men strunt i det. Just nu lever jag för den här stunden!!!

En annan fråga på tal om ingenting: Kanarieöarna tillhör ju Spanien, så långt är jag med. Men sen ligger de utanför Afrikas kust, tillhör det då Europa eller Afrika???

Skulle kunna googla de, men inte lika kul!

Nu blir det sängen och en bra bok!!

Natti natti

Kommentera

Publiceras ej