Måndag

0kommentarer

Ny vecka nya utmaningar.

Natten i sig var en utamning för lillfisen, inte lätt att försöka sova och äta när man är täppt i näsan. Men hon håller humöret uppe trots förkylningen. Blir faktiskt lika förvänad varje dag hur glad bebis jag har fått. Hon skriker ju inte, inte ens när hon är hungrig på natten. Vaknar och rör lite på sig, stoppar in handen i munnen. Dröjer de för länge innan maten serveras börjar hon grymta lite, men inget mer, helt jäkla otroligt! Kan inte fatta att vi har haft denna tur att fått två så otroligt smidiga barn!

Medans lillfisen sovit har jag hunnit fixa lite räkningar, tvättat, skalat potatis, sorterat tvätt och för en gångs skull lagt dem där de ska vara (o nej det är inte på matsalsbordet) och eldat. Nu tar jag en liten paus innan det är dags att hämta stora tjejen från dagis. Tror jag behöver de då min hals är som ett slött rivjärn för tillfället.

Så godnatt på er...

Kommentera

Publiceras ej