Känns som söndag

0kommentarer

Då vi hade besök igår och festade till de, de andra lite mer än mig får jag nog påstå, känns det som söndag idag. Vädret hjälper ju helt klart till för att den känslan skall infinna sig.

Nu sitter vi och tittar på film, jag hoppas även den stora tösen kan komma hem snart. Saknar henne, är så tomt är utan henne. Detta trots att det faktsikt är skönt att få sova ut någon gång i mellanåt, men saknar henne alltid.

Häftig grej igår, en brevduva kom och hälsade på! Mycket social och nyfiken, lät till och med folk klappa den...aldrig sett en på så nära håll innan! Så frågan är, antingen har han kommit helt fel eller så var det någon som sysslade med ett mycket avancerat skämt. Jag tror på första alternativet helt klart.

När filmen är slut ska jag nog ta och baka lite kakor inför söndagens barnkalas, kommer nog gå åt misstänker jag!

Ha de, ska försöka återkomma under kvällen!

Kommentera

Publiceras ej