Hur ofta kommer sånt här hända?

0kommentarer

En stor tös sover i soffan bredvid mig, en liten tös sover i babysittern vid mina fötter, sambon skalar potatis och jag bara sitter här!

Jag är så van vid att alltid vara i full gång dygnet runt att jag känner mig ganska menlös för tillfället. I ärlighetens namn finns de ju saker jag kan göra, men om ingen nämner de och jag fortsätter ignorera de så finns det inget att göra enligt min logik. Men det är ganska märkligt att man nu för tiden blir fullständigt nipprig av att bara sitta...kan inte minnas att jag innan monstrets och regeringens ankomst brottades med sådana dilemman??

Lite nyttig har jag dock varit, passade på att rensa hela jäkla landet tidigare...så nu är mina blommor i alla fall redo för hösten, frågan är: är vi??

Nu återgår jag till att göra ingenting en stund till innan det är matdags...

Kommentera

Publiceras ej