Fullspäckad dag!

0kommentarer

Vid ett snåret rullade bilen med tre generationer kvinnor hela vägen till storstaden för lite shopping. Lillfisen sov sig genom hela bilåkandet och handladet, mycket smidig bebis måste jag säga (dagtid varje fall). Flickorna fik en hel del nya fina kläder och som vanligt bidde de inget till deras moder. Därefter rullade vi vidare för att plocka upp storasyster hos farföräldrarna, där hon varit några dagar. Sicken kram jag fick när vi kom fram!! Hon hängde runt halsen på mig i säkert tio minuter, snacka om att det värmer ett modershjärta!! Älskade unge!!

Därefter åkte vi vidare mot annan stad för att fira underbara Hannas födelsedag. Vi bidde lite sena, vi helt enkelt skyller på att vi fick stanna vid bommarna då tåget skulle passera. Detta kan även bero på att vi körde skogsvägar hela vägen i nästan sju mil, så kanske något självförvållat. Men jag står fast vid att det är tågets fel att vi blev lite sena.

Kvällen hos familjen Broddegård var jätte rolig, barnen hade roligt och jag tror att Hanna var nöjd med kvällen med. Även storassyter fick paket igen, vilket hon nartuligtvis inte tackade nej till. Jag behövde inte passa barn på hela kvällen, för de såg alla andra till att göra, Hanna mest så klart som inte klagade över att få bära bebis så mycket hon ville!

Stora sover sen fyrtio minuter tillbaka (blev en sen kväll), lillan jobbar på saken och själv skulle jag behöva sova. Får väl se vad regeringen anser om saken.

Så blir väl lite Criminal Minds till beslut är fattat i frågan...

Kommentera

Publiceras ej