Första dagen helt själva hemma

0kommentarer

Så har dagen kommit, dagen då jag och flickorna är hemma helt själva hela dagen. Inget dagis för stora med andra ord idag.

Har gått ganska bra hittills, stora har fortfarande feber och rinnig nästa men vid hyfsat gott mod. Dock så äter hon ingenting förutom vällingen, inte llätt att vara sjuk. Tidigare bild visade duplo konstruktion vilket vi hade riktigt kul med ett tag, koncentrationen försvann dock en halvtimme senare. Då fick jag gå upp och lägga henne för att sova, då hon bröt ihop fullständigt.

Så nu sitter jag här med två sovandes barn och vet inte riktigt vad jag ska göra. För tidigt att laga mat, så det blir väl kaos senare, men det tar jag då.

Sen får man även reda på att sambon är beodrad övertid nästa söndag, så jäkla roligt då! Så då åker han på söndag dag och sen ser vi honom på fredag igen...kul kul...

Jaja, ska väl röja upp bland duplot i alla fall innan lillfis vaknar.

Kommentera

Publiceras ej