Fixar och trixar

0kommentarer

Som ni kanske ser så har jag donat lite här på bloggen. Jag är jätte nöjd med den designen jag hittade. Dock så är det inte riktigt färdigt som ni märker, då allt som skall vara på vänster sida av bloggen inte existerar. Scrollar man längst ner på sidan hittar man de dock, men så ska det inte vara. Har kontaktat tjejen som gjort designen för att se om det går att lösa :) Jag hoppas på de, för detta är ju helt klart mycket bättre än de jag hade innan!!!

När vi ändå talar om bloggen, när väl mina kategorier dyker upp igen så finns det ju en som heter Bilder. Den är lite missvisande i namnet, då det även kan flyta omkring bilder i andra inlägg. I den kategorin är det enbart inlägg med bara bilder och ingen text.

Då båda töserna sover nu, ska jag gå och diska och dona lite med huset med, innan det blir godnatt för min del med :)

Kommentera

Publiceras ej