Back again

0kommentarer

Blivit lite uppehåll här i bloggen, förklaringen till det är att vi for iväg på en liten nöjdestripp i fredags. Mina kära svärföräldrar bjöd hela familjen till Tivoli i Köpenhamn!

Så i fredags for vi till Malmö för att övernatta på hotell och ha en trevlig kväll. Tyvärr så blev fredagen något stökig och stressig, så man var helt slut när vi väl hade ätit, stora tösen däremot somnade inte förräns vid halv tolv tiden på natten.
 
lördagen blev desto trevligare måste jag säga! Hade en jätte rolig dag på Tivoli, vi åkte lite karuseller och stora tjejen åkte många många karuseller tills hon slutligen däckade i vagnen vid halv fem snåret.  Hon åkte och åkte, ville aldrig sluta åka, så det var en mycket nöjd flicka vi hade med oss hem igårkväll. Lilla tösen däremot sov, sov, sov sig genom Tivoli! Sammanfattningsvis hade vi en riktig rolig helg tillsammans med svärföräldrarna och barnen. Så tack så mycket!

Just nu är jag själv hemma en stund med lillfisen. Sambon jobbar idag (övertid) och stora tösen åkte iväg en sväng med sin mormor, så jag fick andas ut lite.

Så det jag ska passa på att göra nu är att förbereda kvällsmaten, så den är klar när hon kommer hem och även passa på att bada lillfisen, så är det gjort.

Ha de, för jag hade tydligen mer att göra än vad jag trodde idag :)

Kommentera

Publiceras ej