Vad hände?

1kommentarer

Var hemma och skulle vara ledig, då lillhöna inte riktigt var dagisfrisk ännu. Slutade med att jag kom hem från jobbet för en liten stund sedan och hund och barn befinner sig hos farmor och farfar. tacksam är jag för att de kunde hjälpa mig akut på detta sätt. Men jisses vad trött jag är nu. Har varit en lång lång dag som dessutom var helt oplanerad. Känns ju i kroppen nu kan man lungt säga, dessutom var jag uppe och stresskräktes inatt igen...måste börja ta det lugnare!!! Men imorgon skall jag vara ledig (hoppas jag)!!

Så inatt är jag själv, mycket konstigt måste jag erkänna, är inte säker på att det har  hänt senaste två åren, och knappt det egentligen. Men nästan lika bra det, då jag är så fruktansvärt trött i både kropp och själ. Så nu blir det lite meningslös skräck och sen upp till sängen...

Just de ja, dagen har varit så intensiv att jag knappt kommer ihåg vad jag drömde igår. Så här kommer kanske en sanndröm (återstå att se), drömde att jag födde bebisen hemma (inte med mening, hann inte till sjukhus), det var en pojke som var 49 cm lång och skulle väga 3990 g (hoppas på att det va 2990 g, för snacka om vilken tjockis annars). Kändes så verkligt, så frågan är om det inte trots allt är en liten pojke som växer och frodas i kroppen min. Sen kan jag även meddela at tjag idag går in i v. 31!

Nu NATT

1 kommentarer

petra lindemann

07 Apr 2011 09:13

Kan ju bara säga att Kasper vägde 3770gr var 52 cm och Wilma 3880gr och var 50 cm. Det du drömde är nog viktmässigt helt normalt. Du var bara bortskämd första gången. De flesta barnen blir större för varje graviditet, tänk på det Frida!!!

Hoppas att du fått soa ordentligt. Tror nog att du behöver det. Kram

Kommentera

Publiceras ej