Status här då

1kommentarer

Stora barnet som egentligen fortfarande är litet sover, vi hoppas på en repris ifrån igår. Återstå att se hur det går med den biten. Läggningen tar sin lilla tid just nu, inte så konstigt då det finns så mycket annat kul att göra 'än att ligga kvar i sängen, speciellt nu när man kan klättra upp och ner hur som helst. Men sover gör hon i alla fall.

Statusen på mig då. Jo, det går faktiskt rätt bra. Känner inte av så mycket längre, så det har nog lugnat ner sig, hoppas jag. Känner direkt dock om jag lyfter dottern lite för hastigt eller liknande. Till största möjliga mån försöker jag undvika det, men inte så enkelt när dottern lägger sig raklång mitt ¨på vägen och vägrar flytta på sig av egen maskin. Alternativet är ju att låta henne ligga där, men känns inte riktigt som ett alternativ trots allt haha

Men annars, det känns faktsikt bra. Kännt någon sammandragning idag, men inget regelbundet eller speciellt återkommande. Så visst gör det susen att vara hemma. Men jisses vad långtråkigt!!! Trodde inte det fanns så många saker jag skulle vilja göra i hemmet som nu. Blir galen av att bara ligga och se hur sambon får göra allt! Svågern min är snäll, skulle ta med en massa filmer till sambon imorgon så jag har något att göra de närmsta dagarna i alla fall...sådana saker uppskattas väldans!

Ikväll är det tydligen skräckmaraton på tv 4 film, får väl se hur länge jag orkar vara vaken.

Godkväll på er

1 kommentarer

Anonym

19 Apr 2011 16:55

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

Kommentera

Publiceras ej