Läkarbesök

0kommentarer

Idag var det då dags för att kolla läget på tappen igen. In till staden, vänta vänta då jag alltid är ute i alldeles för god tid. In, blir lite allmänt grävd i och klämd på. Inte speciellt bekvämt vågar jag nog påstå. Konstaterades att inget hade hänt sen sist. Varken bakåt eller framåt, uppåt eller neråt. Så varken bra eller dåligt med andra ord. Bra är det ju helt klart att tappen inte har påverkats ytterliggare, men det har samtidigt inte vänt heller. Så resultatet blev att jag är sjukskriven i ytterliggare två veckor med order om att inte göra någonting. Jisses, jag som redan klättrar på väggarna här hemma!!

Sen var jag och min mor även och shoppade nya skor i dottern, hon var så duktig och provade alla skor vi släpade fram till henne. Dock så hade hon mycket svårt att förstå varför man bara skulle ha en sko på sig?!?! Märkligt det dära...Jag och dottern tackar dig så mycket käre mor och mormor för de fina skorna!!!

Imorgon ska jag in till jobbet en sväng och lämna över lite arbete, sådant som inte kan bli liggandes i ytterliggare två veckor. Ska faktiskt bli kul att få träffa mina arbetskamrater en stund. Lite ensamt är det att gå hemma på detta sätt alldeles själv...men vad gör man inte.

Nu blir det lite tv och glass till mig och bebis!!

Kommentera

Publiceras ej