Helt jäkla otroligt!!!

0kommentarer

Dottern somnade fem i åtta!!!!!!! Vet knappt vad jag ska säga om detta. Hon somnade redan under vällingen i soffan, så det var ju bara att bära upp henne, släcka lampan och dra ner persiennerna. Gullunge. Men känner mig lite paff, helt plötsligt har jag kvällen för mig själv igen, har nästan glömt bort hur det är. Vad ska jag göra med all tid? :)

annars har jag varit sjukt trött idag, somnade till och med på soffan i två timmar. Hade inte kära grannen ringt där så hade jag nog fortsatt sova. Va helt övertygad om att jag bara legat i en halvtimme, tji fick jag! Men det var ju uppenbarligen behövligt. Sen fick jag besök av grannen och dennes lille son i ett par timmar, mycket trevligt att ha någon att tjöta skit med när man går hemma och skrotar, så tack Emma :)

på tal om dottern, hon har blivit en riktig mammagris!! Så fort hon ser mig så ropar hon mamma och springer fram och ger mig en kram! Det är så underbart härligt så det går inte att beskriva med ord. Det som faktiskt är nackdelen med det hela, för ja det finns en liten liten nackdel med det, det är att sambon duger inte mycket till när jag är hemma enligt dottern. Förösker han t.ex klä på henne blir hon vansinnig och rafsar ihop kläderna och går med dem till mig. Visst hedrad känner jag mig, men ibland hade det vart skönt om sambon kunnat FÅ göra lite sådana saker med för dottern. Men jag antar att det är en period hon är inne i, och den lär ju gå över, om inte annat så gör den nog det snabbt när bebisen kommer misstänker jag. Så istället ska jag nog försöka njuta av att ha en liten mammagris här hemma.

Då jag helt plötsligt fick en massa timmar över ska jag äta glass och plcoka ihop lite påskakärringkläder till dottern inför morgondagens påskfest på dagis. Ha en trevlig kväll alla!

Kommentera

Publiceras ej