Vart tog inlägget vägen?

0kommentarer

Satt har för en stund sedan och skrev ett inlägg, nu är det bara puts borta????

Har dessutom egentligen ingen aning  vad jag skrev innan heller, alldeles för tidigt på morgonen. Min tur var det idag att masa sig upp med en pigg och leksugen flicka. Jag var varken pigg eller leksugen vid sju imorse, det är fortfarande mitt i natten enligt mig. Tyvärr så blev jag nedröstad väldigt snabb. Det där med att mamman bestämmer....bullshit! Lilla fröken fräken är det som betämmer när det är dags att knalla upp.

Sambon och hunden sussar sött, funderar på om jag ska sätta igång att dammsuga, menar de borde ju inte vakna av en damsugare som går på högtryck utanför sovrummet.

Strax är det disneydags, det ska jag och dottern titta på medans vi äter frukost har jag bestmt. Och sen med tanke på hur m3ycket barnet gäspar, men hon är bra på att luras.

Nähä, dags att vandra ut till bombnedslaget i köket...kan har skjutit upp en hel del saker igår. Att man aldrig inser at man får lida för det dagen efter istället...

sen skall det nog bakas lite med idag, sådant väder idag ju

Kommentera

Publiceras ej