Vardagen rullar på i sakta mak

4kommentarer

Framtiden känns lite oviss måste jag säga, när man inte vet  om jag eller sambon har jobb efter nyår. Mycket grubbleri har det blivit, och det lär nog bli mer antar jag. Svårt att låta bli att undra hur det kommer se ut. Så mycket hänger ju på det. Men jag ska föröska sluta tänka så mycket på det, kan ändå inte göra så mycket mer än vad jag gör för tillfället. Och jag märker att det har börjat påverka mitt humör, min sömn och huvudvärk. Måste sluta grubbla med andra ord, och bara försöka gilla läget. Så nu är det slut!

Till trevligare saker...

har varit ute på en långpromenad med grannen, denna gång fick även dottern följa med då det blev på eftermiddagen för ovanlighetens skull. Under vår promenad höll vi dessutom på att bli halvt ihjälskrämda, ja inte dottern, hon kunde inte bry sig mindre. En bil kommer farandes lite väl fort på en väg som man inte får köra på mitt ute i ingenstans. Visar sig att det bara var min faster som försökte döda oss eller i alla fall skrämma skiten ur oss. Det lyckads hon med kan man lungt säga.

Annars, dottern babblar och babblar, tyst är det aldrig. Har gnagt sönder sin säng...suck...måste slipa och måla igen, klättrar, springer och skrattar. Min unge är helt enkelt underbar på alla dess sätt! Någon dag ska jag även lägga upp en bild på dotterns vapendragare, mr bunny! Försök inte göra något utan det, för det kommer man ångra starkt väldigt fort!

Nu ska vi återgå till lite Arkiv X!

4 kommentarer

Petra Lindemann

07 Sep 2010 21:11

Allt ordnar sig Frida!!! Tro mig, det gör det alltid. Det finns en mening med allt som händer även om man inte kan se meningen direkt.

Johanna - mamma till Leia

09 Sep 2010 11:14

sv: Okej, då kör vi typ samma. Fast Leia har inga skor, hehe. Försöker hitta ett par sockor åt henne men det är fasen omöjligt! :P

Johanna - mamma till Leia

09 Sep 2010 14:42

sv: okeej. ska ta mig en titt där! :)

M i z c a

09 Sep 2010 15:06

Akriv X .. jag blir skrämd av det :)



Svar: Hehe .. tusen tack, det var roligt att höra :)

Kommentera

Publiceras ej