Sista kvällen i lugn och ro för dottern och oss andra

0kommentarer

Från och med imorgon ska dottern gå heltid på dagis, känns lite sådär. Men är nog mest jag som har problem med det, hon älskar sitt dagis. Anledningen är att imorgon ska jag och sambon arbeta samtidigt för första gången på heltid. Ska bli spännande att se hur det här kommer gå, för det måste gå. Så imorgon ska vi upp tidigt jag och dottern, blir i alla fall en halvitmme tidigare för min del ochc många många timmar tidigare än vad dottern är van vid.

I övrigt har dagen varit helt underbar. Har varit hemma hela dagen och bara njutit. Hunden har fått två långpromenader, barnet har lekt och härjat hela dagen. Sen har det även hunnits med en del gipsande i tvättstugan. Jag är så nöjd, bärjar nästan känna mig lite pigg nu. Tänk vad en helg hemma i lugn och ro kan få en att må bra!

Nu Arkiv X, ovanligt va?

Kommentera

Publiceras ej