Ont i huvudet

0kommentarer

Det här har inte varit världens roligaste kväll direkt. Synd att det skulle bli just idag närjag och dottern är ensamma hemma. Hade sett fram emot en mysig eftermiddag och kväll med min lilla sötnos. Ja den blev inte jätte mysig, då dottern var övertrött redan efter dagis men vägrade sova och äta. Så det har varit allmänt kinkigt, och jag är helt slut med.

Enda gången egentligen hon var nöjd var i badet och när hon fick klättra på soffryggen. Har faktiskt klippt luggen på henne med, och det blev ju ingen vidare direkt. Bidde snett som fasen, då var jag ju nartuligtvis tvungen att rätta till det, så nu 'är den både sne och jätte jätte kort! Tur att de växer ut igen. Och jag kan lovar det är inte jag som kommer klippa hennes hår tills hon blir arton...den kampen ska en frisör få göra. Men så länge det bara är luggen så får jag väl stå ut, trots taskigt resultat. det är tur att dottern inte begriper bättre, för hade hon gjort det så hade hon gråtit efter sett sig i spegeln!

Nu har hon äntligen somnat i alla fall, och imorgon tar vi sovmorgon en timme så har vi tur blir det en mycket trevligare kväll imorgon.

Nu väntar det eldning, disk, tvätt och ett grusigt golv...inte så vidare kul...sen väntar jag även på att sambon ska komma hem med pizza...om han hinner inann de stänger, annars blir det smörgås ikväll igen...

God kväll och alvedon på er!

Kommentera

Publiceras ej