My bad

0kommentarer

Som någon snällt påpekade så hade hon nartuligtvis 39,6 i feber och inte 29,6, då skulle man nog blivit ordentligt orolig istället.

Kom på vad jag glömde skriva attt dottern sa "mamma" för första gången igår, medvetet alltså. Snacka om man mår bra i sitt arma modershjärta när man hörde det ordet. Lilla snuttan! Så nu väntar vi bara på "pappa" med, sen är vi två enormt stolta och överlyckliga föräldrar här.

Idag däremot, ja dottern är fortfarande sjuk, och inte lika gosig längre som hon var igår. Hade ni vetat om det inte var så att ett inlägg mystiskt gick upp i rök. Hur som helt, jätte gosig hela dagen var hon igår, skulle mysa och kramas. Idag, tvärtom tydligen. Kort stubin som heter duga, tvärilsk för ingenting. Dessutom vägrar hon sova, det har hon dessutom inte gjort på hela dagen. Och det är mycket mycket ovanligt. Så efter en timmes försök att lägga barnet och det har skrikits och gråtits hela tiden, får jag nu erkänna mig besegrad. Jag orkar´verkligen inte höra på det längre. SÅ nu har jag en glad och skrämmande pigg dotter som klättrar och röjer i vardagsrummet. Får hon la göra det tills hon däckar, sen får det bli ordning imorgon istället. Får väl skylla på att hon är sjuk och inte bara ouppfostrad ;)

Nu ska jag fortsätta titta på min kollega som gifter sig på Ullared på kanal 5!!

Kommentera

Publiceras ej