Jäkligt tidig morgon idag

0kommentarer

Min lilla älskling är inte riktigt piggelin, inget livshotande men ack så jobbigt. Hon har vaknat till och från hela natten pga av sin hosta, sen näsan rinner konstat eller är igengrodd värre än min rabatt. Även lite feber har dykt upp under natten, ungefär som ett brev på posten. Så det var inte direkt helt oväntat, var inte helt piggelin igår heller. Så idag blir det till att stanna hemma och kurera. Tur att hunden inte är hemma, då slipper jag släpa ut henne för de promenaderna i alla fall. Däremot saknar jag min hund något fruktansvärt, så tomt så tomt det är i huset. Har bara haft en katt till att värma tårna inatt, det räcker inte. Katten täcker ju bara en fot....Som tur är kommer han hem i eftermiddag, och sen är det helg så då kan vi hjälpas åt i värsta fall.

Intervjun igår då, ja det gick la sådär. Vet inte riktigt hur det känns. Jag känner att jag kunde nte gjort så mycet mer, men därmeot kändes det som de vände och förvrängde det jag sa. Lite synd, då det kändes mer som de tolkade mina svar än att faktiskt lyssna på vad jag sa. så inga större förhoppningar om det jobbet, men det kommer väl fler inom sinom tid.

Ska ner och tända pannan nu medans lillhöna sover en stund, en välbehövlig stund dessutom. Hoppas på att hon är lite piggare när hon väl vaknar.

Bye bye höres under dagen antar jag

Kommentera

Publiceras ej