Hemma idag igen...

1kommentarer

Ja, dottern är fortfarande inte helt piggelin. Är förvisso feberfri, en i övrigt jätte hängig, så vi är hemma idag med, hoppas på morgonagen istället.


Igår var hon vaken HELA dagen och somnade inte föräns vid halv elva igårkväll, hur orkade hon???

Nu har hon gått i däck igen i alla fall, det behövde hon. Så förhoppningsvis är det min söta lilla goa tjej som vaknar senare, och inte den griniga varelsen som jag knappt känner igen. Börjar sakna min tjej.

Var ute på en promenad med vovven nyss, provade min nya jacka. Ett mycket bra val måste jag säga själv, något som rivs på hakan däremot, men det fixar jag med en nagelfil utan problem. Nu tänkte jag passa på att spacckla lite i tvättstugan, så man gör någon nytta när man går hemma och skrotar i alla fall. Bäst att passa på när hon sover, för sen lär det inte bli något gjort...

Höres senare...

1 kommentarer

Petra Lindemann

21 Sep 2010 13:06

Min höna vaknade ledsen idag på morgonen. Magont!!

Jag sa åt henne att tänka på något trevligt, så det slutade med att hon tänkte på Line och Kasper. Hon saknade för övrigt att krama fyrfoting under gråtattacken. De är söta de små liven.

Kommentera

Publiceras ej