Hej hopp i lingonskogen

2kommentarer

i dagens inlägg kommer det antagligen saknas en hel del stora bokstäver. Anledning: dottern lyckades pilla bort en tangent...hur vette sjutton, inte ens jag lyckas med det. Jag är väl mdveten om att det finns en till sådan på tangentbordet, men den sitter ju för fasen på fel sida!

Har inte speciellt mycket vettigt att skriva egentligen, är ganska trötter, sovit risigt inatt. Både jag och dottern, snorat för fullt och sen drömt mardrömmar, eller varje fall jag. så jag hoppas verklige att natten som kommer bli bättre annars är det stor risk att jag somnar bakom ratten imorgo bitti. Och det känns som en mycket dålig idé. Övrigt, dottern äter numer enbart sin mat om hon själv få ha en sked i handen, och varannan sked får jag skyffla in, de övriga ska man hjölpa henne att lägga mat på sin sked så hon får äta själv. Det tar mycket längre tid att mata henne nu, men det ser jag som något positivt...nu är hon ju på väg att lära sig själv ju :) Har sagt det tidigare men är värt att säga igen, min tjej börjar bli stor!!!! Både spännande och skrämmande hur fort tiden går!

Nu ska vi svulla här hemma och titta på Arkiv X! Ovanligt va....

2 kommentarer

jenny ♥

27 Sep 2010 21:49

Hej - tittar in o önskar en riktigt fin kväll! Kram Jenny ♥



Ps: Tävla om BARN och HEM - inredning för 1000 kr på min blogg just nu - http://jennyn.se/category/tavla-och-vinn.html

Petra Lindemann

28 Sep 2010 04:58

Detta beteende är mycket likt Wilmas..... och Wilmas namn vid 1 års ålder borde ha varit Vilja. Ser fram mot hur din lilla tös kommer att utvecklas.

Kommentera

Publiceras ej