Har inget att förtälja egentligen

0kommentarer

Kvällen har tillbringats med att elda i pannan så det slipper vara iskallt i huset imorgon bitti, även så att undertecknad kan få ta en hyfsat varm dusch så att mina kollergor slipper rynka på näsorna när jag går förbi imorgon. Jag hade också en förhoppning om att kunnat städa här nere, dammsuga och lite så. Det kunde jag ju glömma, då dottern slängde ut alla duplobitar i samma takt som jag försökte lägga dem i lådan. Så det slutade med att vi båda låg på golvet och lekte, jag byggde och hon förstörde. Men roligt hade vi båda två!

Tänk om dottern blir en  riktig legogalning, vilken glädje för mig och sambon. Då kommer vi tillbringa hela dagar här i huset de närmsta tio åren eller något krälandes på golvet. Drömma kan man ju alltd. Mitt mål är fortfarande att dottern ska bli en bokmal och pusselgalning med. Men det kan man ju slå vad om att hon inte kommer bli, antagligen raka motsatsen till det vi tycker :)

Nu ska jag hoppa in i duschen!

GodKväll

Kommentera

Publiceras ej