God Morgon

0kommentarer

Inte ofta jag skriver här längre vid den här tiden. Blir ju lätt så när man jobbar. men idag är jag faktiskt hemma. Helt underbart att ha morgonen tillsammans med dottern i lung och ro, saknar de stunderna. Anledningen till detta är att jag sen ska på jobbintervju, som vi nu hoppas går alldeles lysande, för att inte tala om att de ger mig jobbet och det är ett tillsvidarejobb. Återså att se med andra ord. Medans jag är där får dottern vara en stund på dagis. Var lite orolig för att hon hade feber, men det är på gränsen. MEn hon behöver bara vara där två tre timmar ungefär, så det borde gå bra. I annat fall få sambon komma hem helt enkelt!

Nu skall det vankas frukost här i huset, sen torka en och annan näsa innan hon halkar  runt på golvet som bambi på hal is.

återkommer när jag kommer hem igen och berättar hur det gick...

Kommentera

Publiceras ej