Dagen firar vi med de två sista säsongerna av Arkiv X

0kommentarer

Då nyheterna senaste dagen har varit väldigt väldigt positiva så firade sambon detta med att gå lös i videobutiken och systembolaget. Vinstället är fyllt för första gången på ett år tror jag, och de två sista säsongerna av ovannämda kultserie blev även det inhandlat. Vad vi ska göra när de är slut vette sjutton, då får vi väl börja med vinstället antar jag....eller ett nyttigare alternativ är kanske plockepinn??

Sen är frågan varför jag sitter med datorn i knät och sambon spelar mobilspel samtidgt som vi glor på serien. Mycket socialt måste jag säga. Tur att man är kvinna och har simultanförmåga, värre för stackars sambon som knappt kan knyta skonörena samtdigt som man talar med honom. Inte lätt och vara karl...men de kan ju i alla fall kissa närsom varsom...

Kvällen har i övrigt ägnat åt att svära åt duplon medans man försöker samla ihop allt, som alla andra kvällar. Och varje gång man tror att man är klar, alla jäkla bitar ligger i lådan så lyckas man stiga på en till. Inte hjälper det till att sambon dessutom ligger på golvet och bygger höga torn av bitarna. Att städa duplo är ett evighetsjobb!

Då jag skriver det här inlägget för tredje gången nu, då nätet eller burken inte vill samarbeta riktigt. Tror datorn vill ah semester, men vvem sjutton vill inte ha det. Så om inte jag får det så får inte datorn det heller, så det så!
Det jag ville komma till är att jag inte längre kommer ihåg vad jag har skrivit tidigare, så det blir ett märligt avslut på det här ikväll.

Nu ett avsnitt till sen ska jag till sängs!

Kommentera

Publiceras ej