Sjukstuga igen

0kommentarer

Sjukstuga kanske är att ta i en aning, men hemma kommer tösabiten att vara hur som helst. Hon har åkt på ögoninflammation, sicken skit. det kliar på stackarn och kommer en massa geggamoja ur ögat hela tiden. Syntes ingenting i morse, så jag lämnade av henne på dagis som vanligt. Sen hade de ringt till sambon vid tvåtiden och berättade att hon hade fått det. Så imorgon är sambon hemma, jag på torsdag sen får han ta henne på fredag med. Så inget mer dagis en här veckan med andra ord.

Övrigt, inte mycket händer...jag är trött i kropp och själ, skulle behva sova ett dygn i sträck tror jag. men det får vänta tills pensionen antar jag. Orkar inte städa, tvätta eller något. All energi för tillfället går åt till att göra allt det nödvändiga, mycket mer händer inte för tillfället tyvärr.

Har inte ens något intressant att skriva märker jag, så jag tar och titta lite på film istället, och hoppas på at tjag håller mig vaken längre än en halvtimme.

Kommentera

Publiceras ej