Sicken seg kväll

0kommentarer

Hade kunnat gå och lägga mig för två timmar sedan, och slocknat i samma sekund som jag la huvudet på kudden. Men gjorde jag de? nädå, sitter fortfarande uppe och kämpar med att hålla ögonlocken uppe.

Detta främst för att jag tänkte ta en dusch innan jag gick till sängs. Tycker det är en klok idé då jag bokstavligen stinker apa. Men pannjäveln har ju inte kommit upp i temperatur än....suck....

En sak att se fram emot är i alla fall helgen som kommer. För första gången på väldigt länge så har vi ingenting planerat, och det ska bli så skönt att bara få gå hemma och skrota. Umgås hela famijen, kanske ta en tur till badhuset, göra klart höststädningen i trädgården. Ha en allmänt härlig helg! Jag längtar, trist bara att det bara är tisdag...menman har i alla fall något trevligt att se fram emot.

Nu dags att slänga i lite mer ved i pannan så jag slipper få istappar i håret när jag duschar och därefter godnatt!

Kommentera

Publiceras ej