Min tur att vara sjuk

2kommentarer

Började känna av det redan igår, men tänkte att det sove rjag nog bort. Aj vad fel jag hade. Darrig i hela kroppen, muskelvärk, tjock i halsen, snorig och feber...kan ha glömt något.

Höll på att tuppa av efter 20 m promenad med hunden, så den stackarns ska inte räkna med allt för mycket motion idag. Dottern fick sambon köra till dagis, då jag kände att jag fixa inte att vara en lekmorsa idag. Hjärnkapaciteten går inte direkt på fullfart, svårt att ordna tankarna. SÅ jag lägger ifrån mig datorn nu och sätter på en film istället, som jag inte kommer hänga med i....suck...

2 kommentarer

Wilma Lindemann

26 Oct 2010 11:47

Ja vi har något gemensamt Frida!

Jag är också sjuk.Det rinner från näsan,feber,öm i hela kroppen osv.

Det är andra dagen jag är hemma från skolan... :(

Petra Lindemann

26 Oct 2010 13:00

Stackars mina sjuka flickor.

Ang bitning Frida. Ge dagisfröknarna befogenhet att nypa till Line om hon gör det igen. Du och Sam kan inte prata henne till rätta än. Det krävs handling!

Kram Petra

Kommentera

Publiceras ej