Lunch

0kommentarer

Och det var mycket välbehövligt så som magen min har skrikit efter mat sen frukost ungefär. Kan förvisso bero på att jag inte åt någon frukost?!

Annars, mycket piggare idag....jippie! Sen bara att hoppas på att den piggheten och energin finns kvar när jag kommer hem med. Det är däremot mycket tveksamt. Lär väl däcka i soffan precis som vanligt.

JAg är en stor förespråkare av höstrusk...men till och med jag tänker erkänna att man itne blir piggare av sådant här väder. kan det ha något att göra med att jag egentligen inte jobbat heltid på ca fyra år vid den här tiden på året. Kanske helt enkelt bara inte kommer ihåg hur trött man är när man jobbar och det är mörkt ute? Ja det kan nog vara så. Så den här tröttheten är nog egentligen något helt normalt. MEn som sagt, idag är jag pigg!!!

Nu ska det tydligen bäras bord, slut på lunchen antar jag!

Kommentera

Publiceras ej