jabba dabba dooooo

0kommentarer

i brist på fantasi är det valet av rubrik idag.

I fredags åkte vi fem fina damer till Göteborg ju för att fotograferas. Jäkla vad snygga vi blev! tyvärr då min dator inte samarbeta längre, kanske snart dags att begrava denna burk, kan jag inte visa de snygga bilderna. Men lägger upp dem imorgon när jag är på jobbet istället, så ska jag visa allmänheten de tre vackraste damerna på denna jord, ingen självdistans här inte men däremot full av ironi haha Det var en sjukt kul dag hur som helst, men jäkla vad trötta vi varnär vi kom hem.

Det bästa var nog trots allt att komma hem. Sambon hade jobbat hårt medans restrande ur hans familj befann sig utanför bygränsen. Huset städat, tända ljus överallt, nyduschad och nyrakad! så härligt att slippa komma hem till ett kallt stökigt hus.

Igår vankades det sävsjöbesök, eller rättare sagt det var jag och dottern som besökte storstaden fö att träffa Alex och kusin med bihang. Tog en fika på stan, hade så kul. nivån var mycket mycket låg, precis som det ska vara. synd bara att dessa träffar inte sker mer frekvent.

idag har det sovits bland det kvinnliga könet i huset, det manliga har rivit väggar. Duktiga han, inte så duktiga oss. Men det var skönt och välbehövligt at sova middag en stund eller tre timmar?!

ushc, fortfarande trött, hur är det möjligt? Tar nog en dusch och sen kryper upp till en mjuka madrassen där uppe...

Kommentera

Publiceras ej