Helg!!

0kommentarer

Nu har jag tagit helg, för imorgon är det semester som gäller. Kvällen har ägnats åt att plocka bland kläder och en massa till kläder. för imorgon bär det av mot göteborg, där skall vi fotograferas av proffs, KUL! De blir jag (så klart, annars vore jo konstigt), dottern (självklart), mor min, lilla kusin med dennes morsa. Det blir alltså en riktig feminin dag i Götet.

Tänkte jag kunde få ett riktgt bra kort på dottern, sedan ett kort på henne, mig och mor min. tror dottern kommer uppskatta det när hon blir äldre, att ha ett kort på oss alla tre. Ja vi får se, fotografen har ju helt klart en´utmaning framför sig. Hade han vetat om den här pärsen som kommer imorgon hade han nog sjukskrivit sig!
kanske ska förklar det här. jag är väldigt ofotogenisk, dottern kan jag inte utala mig om än, men med dessa gener så kommer hon inte ha något bra att vänta tyvärr. För då kommer vi till mor min, hon är den värste av oss alla. Det är en utmaning och mycke tur som ligger bakom bra kort på henne. Haha Men det vore väl fasen om inte en proffsfotograf skulle kunna göra oss snygga och vackra för en dag :D

Kul ska det bli hur som helst!!!

Nu ska jag stryka klart våra kläder, sen hopp och skutt in i duschen, ut med doggelito, slänga in lite ved på elden, glömma hälften. Ddärefter går jag och lägger mig så jag kan vakna pigg inför morgonstressen, då allt ska göras som jag kommer strunta i ikväll :)

Kommentera

Publiceras ej