Äntligen fredag!

2kommentarer

som jag har längtat efter denna dag!!! Har varit så trött hela veckan, och jag misstänker att sambon har varit ännu tröttare, då han har åkt innan mig och kommit hem många timmar senare. Så har en svag aning om att det kommer vara två snarkande vuxna människor i soffan tidigt ikväll.

Jag kom hem tidigare idag, tidigare än planerat. Mycket skönt, har hunnit helghandla lite, städa av och hämta dottern på dagis innan två. Helt otroligt!! Och klockan är bara halv fyra än så länge.

Just nu väntar jag på att dottern ta en eftermiddagslur så jag kan få göra desamma...känns behövligt.

Ha en härlig fredag, jag återkommer nog unde kvällen igen...om jag inte sove då!

2 kommentarer

KarinLinnea

01 Oct 2010 17:00

Ha en trevlig helg Frida!

Kram!

madde

02 Oct 2010 16:08

Kikar runt på lite fler föräldrabloggar på bloglovin. Så kollar förbi här med.



Va skönt de lät att vila :)

Kommentera

Publiceras ej