Akut hemresa

4kommentarer

Telefonen ringer när man sitter i möte, sämsta tänkbara dagen på hela månaden för mig att lämna jobbet. Snälla grannen går ut med hunden mitt på dagen, idag var inte hundjäkeln hemma?!?! Hundfan har alltså dratt ut genom kattluckan, när har jag inte en aning om. Sist jag såg honom var klockan halv sju på morgonen. Men jaha, hunden kommer inte heller när hon ropar. vad göra, jo bara att sätta sig i bilen och åka hem för att leta efter en väldigt väldigt billig hund! grejen är att vi bor ganska nära en trafikerad väg, kör många långtrådare och välidgt fort. hunen blir platt under sådan maskin!

Kommer hem, hittar hunden nere vi kyrkan, hunden har fasen inte ens vett att skämmas ordentligt, utan oj vad skoj, matte kom hem för att busa med mig. ja de kunde han ju tro!

Nu sitter han och tittar bedjande på mig medans sambon är iväg för att köpa ny kattlucka!

Dottern har lärt sig att starta dvd-spelaren och trycka in luckan....duktig? Nja...ganska irriterande när man faktiskt vill se något på tv...

4 kommentarer

Sandra

13 Oct 2010 19:52

Min yngsta är rätt duktig på att pilla på dvd:n och boxern hon med... Men jag brukar trösta mig med att hon snaaart lär sig att lyssna på "NEJ"

Petra Lindemann

14 Oct 2010 10:29

Jag köper gärna hunden.

Line kan jag också ta mig an, inga problem. Sötare barn får man leta efter. Hon kan även killa Kasper (tvåfoting) under fötterna. Det har jag lärt henne!!

Ska nog kunna lära även henne att låta bli DVD mm som finns i hennes höjd!

Frida

14 Oct 2010 13:52

Haha jag önskar dig lycka till Petra! Ungen är en terrorist, dock en söt sådan :D Hunden, ja är han hemma när jag kommer hem så har han nog tyvärr ökat lite i pris ;)

Emma Renberg

13 Apr 2011 00:06

He he kommer ihåg denna dag.. Lite snopet, han kommer alltid så glatt annars.. Men just den här dagen va de helt knäpp tyst..A du he he Kasper hade säkert jätte roligt.

Kommentera

Publiceras ej