Vill ha ordning i livet igen

0kommentarer

Har glömt bort hur mycket jag ogillar fullständigt kaos. Känns helt meningslöst att försöka få ordning här hemma än dessutom. Nu vet jag att resultatet av kaoset kommer bli bra och sen att vi får leva på morötter och nudlar resten av livet, ja då får det bli så. Fick reda på att vi kommer vara utan värme till torsdag fredag...det är inte kul när det är minusgrader utomhus kan ajg säga. Imorse så klädde jag på dottern i vår säng, då det var varmt i det rummet, enda rummet dessutom i hela huset som är isolerat. Men om ett par dagar ska vi väl ha en välfungerande värme i huset, så ja det är värt de trots att jag är så fruktansvärt less på skiten nu.

Ska ta och koka vatten nu så jag kan diska innan jag går och lägger mig. För just de ja, vi har inget varmatten heller. Vi har ju vattenburet system, så det innebär att vi måste elda för varmvatten. Suck. Men men, fram med vattenkokaren, diska, sucka lite till över röran, sen blir et sängen för mig, känns som jag inte har sovit på en vecka ungefär...

God Kväll

Kommentera

Publiceras ej