Update från gårdagen

1kommentarer

Igår var det en väldigt intensiv dag måste jag säga. Dagen började tidigt tidigt med tanke på att vi var lediga. halv sex var jag uppe och ordnade med presenter till sambon, fixade samtidigt en vällingflaska till dottern. Upp och lite mys i sängen allihopa medans sambon öppnar presenter. Sen ner och göra oss iordning, lämna barnet på dagis, in till mvc för inskrivning. Fick reda på att jag är överviktig och ska tänka på vad jag äter, mycket roligt att höra. Roligare var däremot att vi fick se den lilla parasiten på skärmen....underbar känsla!!!! Blev mer verkligt nu!!

Sen handla lite, hämta barn på dagis. Hem och äta lunch, packa, åka förbi morfar och fira honom lite med. Vidare sen till storstaden, lämna barnet hos farmor och duscha så vi luktar gott. Invänta svågrar, hämta kompis, vidare mot konsertkväll. Började med middag på härlig restuarang, sen vidare för att se Sabaton. Jäkla de var bra, blev mycket överraskad. Hade inte förväntat mig att de skulle vara så bra live. Kvällen var jätte jätte rolig. Sen var jag då fyllechaffis konstigt nog. Ensam på vägen hela natten, bortsett från polisen som fölljde efter i sex mil ungefär. Sen tillbaka till storstaden för att sova, tre tror jag klockan var när jag kom i säng. Något trött!!!

Det var en dag och kväll med stora konstraster. Först att få sen den lilla på skärmen, en obeskrivlig känsla och sedan vidare för att gå på hårdrocks konsert. Nästan svårt att fatta att allt de hände på samma dag.

Nu julpyntar vi, vilket slutade med såga av rör coh möblera om, ser ut som en krigszon. Har jag tur är det fint till julafton i alla fall. För ikväll kommer det inte blir det!!!

Nu tar jag lite vindruvor, eller är det för mycket kalorier, bäst att fråga barnmoskan först (ironi)...

1 kommentarer

petra lindemann

28 Nov 2010 07:35

Omdu är överviktig är jag ett fetto. Ska nog överväga gymet efter jul.....

Kommentera

Publiceras ej