Undrar om jag drömmer????

0kommentarer

Kan knappt tro det är sant. Vi har värme i huset, inte bara i mitten på undervåningen, utan heeeela huset. Vi har varmvatten, tog en dusch på nästan tjugo minuter innan, det har aldrig hänt tidigare i det här huset. Och jag höll inte på att förfrysa några kroppsdelar heller. Även dottern fick duscha, fast tillsammans med sin mor. Äntligen kan man göra sådana saker...har inte kunnat duscha tillsammans tidigare, för varmvattnet har aldrig räckt för det.

Kan dock inte tvätta kläder än, så har varit och laddat två maskiner hemma hos mor min. Men förhoppningsvis är tvättstugan fixad imorgon eftermiddag. Tyvärr kunde inte tvätten vänta tills dess. Hade ingen lust att åka till jobbet imorgon i bikinitrosor....

Känns lite tragist, har börjat lämna ifrån mig lite ärenden på jobbet nu, slutet kryper nämre och nämre. Börjar få lite lätt ångest för det här. Trivs ju så jäkla bra där, men det går inte att komma ifrån att nästan fem mil enkel resa är en jäkla mellanskillnad...så det blir nog bra det här med.

Nähä, ska nog gå ut och spola lite varmvatten i kranen, bara för att jag kan...

Kommentera

Publiceras ej