Söndag

0kommentarer

Helgen har varit innehållsrik. Massa nosande på bebis, gör ju att man längtar sjukt mycket! Dottern var helt faschinerad av denna bebis, skulle helst gosa hela tiden med den. Har även hunnit med julskyltning, hälsa på tomten och se lucia. Sen hann även sambon med att krossa en tv med wii konsol...suck. Inte våran tv heller, det hade på något sätt kännts lite bättre. Som det blir nu så får de ta vår tv medans vi skäms och inväntar svar från försäkringsbolaget.

Annars, jag har mysmorgon med busfröet, sambon har sovmorgon. Inte mer än rätt eftersom jag fick sova till halv tio igår!!! Kan inte ens komma ihåg sist jag gjorde detta. Sen ska jag iväg till fjollträsk med jobbet senare idag och stanna över natt, så tänkte att han behöver nog vila upp sig då han ska vara själv till måndag sen kväll hehehe ska bli intressant och se hur det här ska gå. Han har aldrig varit själv så här länge med dottern tidigare, inte för att jag inte tror det skulle gå bra, det kommer gå lysande. Men hade ändå varit lite kul och se frustrationen imorgon bitti när hon skall till dagis hahaha

Nähä, fixa lite frukost till oss kanske, sen doggepromena, tända i pannan fast tvärtom. Sen skall det packas!

Kommentera

Publiceras ej