Skiftbyte i stugan

0kommentarer

Som sagt va, den jäkla ögoninflammationen verkar vara här för att stanna. Värre än ett rasslande spöke ju. Sambon har varit hemma i två dagar, nu är det min tur att släppa ut sambon på lite vinterbete och min tur att agera lektant.

Som ni säkert har märkt är jag och sambon något besatta av arkiv x, kan väl jämföras med vampyrer och blod antar jag. Vi behöver vår dagliga dos av detta för att må bra. Då är frågan, vad sjutton gör vi när säsongerna är slut?!!?! Måste vi börja tala med varandra då???? Det kan ju sluta hur som helst. (är det de man kallar för "cliffhanger"?)

Nu ner och leka pyroman, ta hunden på en promenad och sen The truth is out there.....

Ingen delegering här med andra ord. Idag har jag bestämt mig för att ta lite ansvar här hemma, så inte folk börjar tror att jag är en soffpotatis (trots att jag är det) och en lat liten skit (kanske inte lat men bekväm). Nä, snarare blir det så här, ingen gör något ikväll, för de kan jag ta imorgon under dagen. Skönt att skjuta upp saker occh ting ibland....

Förresten, tror jag har blivit beroende av vindruvor. Kan man söka hjälp för sådana saker?

Kommentera

Publiceras ej