Sicken dag det blev

0kommentarer

Igår eftermiddag stod jag inför ett ganska tufft beslut, det blev inte enklare idag. Önskar ibland att man enbart kunde sticka huvudet i sanden och så skulle allt fixa sig till det bästa utan min inblandning. Är rädd för att jag gör fel val. Usch och blä...på fredag måste jag ha fattat ett beslut...så återkommer om inte annat då för att förklara vad allt det här handlade om egentligen. Förstår att det kan vara lite kryptiskt om man inte känner mig väldigt privat.

Snö, snö snö sicket jäkla gnällandes det är på snön. Själv så älskar jag vintern och snön. Helst inte blask, då kan det kvitta med vintern. Men riktigt kallt, mycket snö så allt glittrar utomhus. Längtar tills man få sätta upp ljusstakarna i fönstrena, ljusslingor i buskarna, isen lägger sig på sjön så vi kan åka skridskor och spark, grilla korv vid sjön, åka en massa pulka och bygga snögubbar! Vad finns det att inte gilla med vintern? Tycker till coh med om snöskottning, så det så!!!

Önska nästan jag hade fått vara hemma imorgon. Då ska sambon och dottern ut och åka pulka för första gången iår. Inte för att dottern överhuvudtaget minns att hon har gjort det tidigare. SÅ dt hade varit så roligt att få vara med allra första (andra) gången! Men det kommr väl fler tillfällen antar jag, är ju trots allt bara november.

Nä, nu ska jag övettyga sambon om att sluta titta på simpson så att vi kant itta på arkiv x istället, vill han inte får jag väl hota med sexvägring.

Kommentera

Publiceras ej