Jäkla panna till att ta tid på sig

0kommentarer

Jag vill duscha nu!! Jag luktar ju...eller så är det sambon, svårt att avgöra. Börja bli måttligt trött på den här skiten nu, har haft det så här i tre år. Men har för mig att det skulle komma två snubbar framåt nästa vecka för att arbeta på saken, det hoppas! För jag vägrar ha en sådan vinter som sist, det gungerar inte. Då kommer jag förfrysa ögonbrynen och dotterns snor kommer ju frysa innan det har hamnat i munnen.

Är faktiskt något piggare idag, kors i taket nu snöar det i helvetet! Känns helt underbat, har till och med fått saker och ting gjort här hemma idag. Inte i närheten av vad jag faktiskt borde göra, men i alla fall, jag sover inte Jippie!

En och en halv dag kvar den här veckan, sen helg helg helg!

Nähä, nu återgår jag till arkiv x, sen skall det sorteras barnstrumpor (ska vi slå vad om att det blir en över!) och därefter förhoppningsvis duscha innan det är dags att försöka skapa sig lite välbehövlig skönhetssömn....nog för att jag borde sova i tre år för att det ska lyckas, men man måst eju börja smått!

GodKväll

Kommentera

Publiceras ej