Hungrig

0kommentarer

Jag och dottern har kvällsmys då vi är ensamma hemma. Vi har bland annat övat på att slå kullerbyttor och tala med mormor i telefon. Sen har vi även kramats och pussats en hel del, för det ligger högt på dotterns lista just nu.

Huset är fortfarande kaos, ingen värme, inget varmvatten och kan inte tvätta kläder heller. Så är det inte kalrt tills imorgon, vilket jag tvivlar starkt på så blir det hem till mor min för att tvätta kläder, och sen vidare till morfar för att tvätta mig, innan folk börjar rynka på näsan åt mig!

Jag och dotter inväntar sambon som ska komma hem med pizza. Inte för att dottern hinner träffa honom innan läggdags, men hon är snäll att håller sin mamma sällskap tills det är dags. Sen därmeot vet jag vad eller vem som är mest efterlängtad, sambon eller pizzan just nu!

Kommentera

Publiceras ej