Dagen före en stor dag

0kommentarer

Imorgon är en stor dag på många sätt. Sambon fyller födelsedag, ett år äldre än mig hehe, detta skall nartuligtvis firas med paket på sängen, en skönsång som kan väcka de döda till livet och senare vankas det fest och konsert tillsammans med svågrar och vänner. Bara att hoppas att han blir glad då han inte vet om det än.

Sen imorgon är det även inskrivning på mvc, se om jag lyckas få igenom att jag vill ha ett tidigt ultraljud. Det gick ju med dottern, så det är värt ett försök. Lika spännande som sist! Därmeot har jag tydligen inte lärt mig ett skvatt på två år. Har tappat bort både rör för urinen och alla inskrivningspapper, så även denna gång blir det till att skämmas...suck....

Tror jag gjorde något dumt igår förresten. Råkade kanske möjligen lärt dottern säga "bira bira bira bärs bärs bärs". Är det verkligen bra??? Upptäckte väldigt fort att dottern från och med nu är en härmapa i kombination av papegoja, så dags att börja tänka på vad man säger och gör. Frasen har varit hennes mantra nu sen igårkväll, den upprepas om och om igen med lite finförslipning i utalen för varje gång. Vad har jag gjort???

Nähä, nu blir det lite robinson, sen en dusch, slå in paket och sen gå i däck...

Kommentera

Publiceras ej