Äntligen helg

0kommentarer

Ikväll har vi lyxat till det ordentligt med hasselbackspotatis, fläskfilé och kvibillesås. Så jäkla gott det var. Mycket sällan nu för tiden vi äter sånt, vet egentligen inte varför...Bjöd mor och vladde på mat med, alltid trevligt med lite sällskap i höstmökret.

Har hunnit med en massa idag, var bland annat på jobbintervju nummer två idag, fick även den mest märkliga fråga jag någonsin har hört innan. De undrade vilken min favorit humor serie var på tv. Snacka om att få blackout! Nog för att man tittar på en hel del roliga serie, men hae verkligen inte förväntat mig en sådan fråga...så det blev nog mest att jag såg ut som ett frågetecken. Men lite roligt var det trots allt måste jag erkänna! Lättade ju upp allt ganska mycket, man var ju helt klart inte lika nervös efter det. Så nu väntar vi med spänning på ett svar från dem under nästa vecka.

Har även hunnit med att inahandla farsdags present till sambon (ja klart det var dottern som valde ut och betalade den för egna pengar ifrån spargrisen), födelsedagspresent till sambon och mor min. Hann även med en fika hos kära vänner. Överlag har det faktsikt varit en ganska härlig fredag!

Dock ska tilläggas att både jag och sambon är helt slut, sitter här i varsin ände av rummet som ett pensionärspar. Eller nä, det är nog mer livat hemma hos pensionärena ikväll. Hur tragiskt är det inte att sitta och halvsova en fredag halv nio! Snacka om ungdomens tid är förbi....med dessa tråkiga ord avslutar jag härmed kvällen genom att knalla upp till sängen med min bok, läsa tre sidor och sen somna med den över näsan.

Godnatt

Kommentera

Publiceras ej