Semester

2kommentarer

Här kommer en del bilder från resan, fler kommer sen när vi har sammanställt alla kort från alla diverse kameror och mobiltelefoner. Varm hade vi, men inte för. Runt en 25 grader var det nog, med andra ord helt perfekt. Han vi hyrde huset av tyckte däremot att vi var fullständigt galna som solade och badade i poolen. Det var ju KALLT!!! Hehe vi tyckte att han skulle hälsa på oss en vinter för att se vad kallt är.



Det här var något som var väldigt populärt. Sitta på kanten och plaska med fossingarna i vattnet.

Om jag bara visste hur i hela friden man la upp filmer här så hade ni fått se ett mycket lyckligt barn i poolen! Så om någon är snäll och meddela mig hur man gör så ska jag även lägga upp lite filmer. Vad gjorde vi mer, jo vi åt en massa massa god mat. Det i sig och underbara huset är fullt tillräckligt egentligen. Ena dagen så hittade vi en marknad nere i byn, tyvärr 5 min efter jag köpt nya solglasögon (lilla damen tuggade sönder mina), tyckte jag behövde nya då jag inte såg igenom de gamla längre efter dottern var klar. Så en stund efter jag inhandlat mig dem går vi runt knuten och upptäcker att det är marknad i hela jäkla staden. Typiskt, men men så kan det gå. Mysigt var det i alla fall att gå på marknad och en del shoppande blev det. Lite underkläder till mig, menar de kostade 90 kr för tre bh.ar, försök hitta det i sverige!! Sen blev det även två kjolar till mig, två par skorts till sambon, tre armlösa bodys och ett par skor till lilla damen. Kände oss ganska nöjda med den shoppingturen, speciellt med tanke på vad billigt allt var!



Lilla damen med sin farmor Jessie som var mer än nöjd med att vara barnvakt när barnets föräldrar slappade vid poolen!



Farfar Peter är hysteriskt rolig!!!

Så nu tänker jag gå och knyta mig, fler bilder kommer nog under morgondagen. Vårt nät tar ju en evighet på sig att ladda upp bilder, fortsätter jag nu med att göra klart det kommer det vara fixat lagom tills jag ska åka till jobbet. Och några timmars sömn känner jag för att få. Så fortstättning följer då....

2 kommentarer

Petra Lindemann

01 Jun 2010 09:49

Vilka ljuvliga bilder. Väntar med spänning på fler!!

Frida

02 Jun 2010 07:35

Jo visst är de fina :) Det kommer fler, ska bara få tiden till att sitta vid datorn arton timmar för att ladda upp dem :(

Kommentera

Publiceras ej