Otroligt hur mycket man hinner med

0kommentarer

Det här är ju löjligt egentligen hur mycket man hinner med när man är två vuxna hemma samtidigt, speciellt eftersom dottern tog en låååång sovstund mitt på dagen, sover fortfarande. Hela huset är städat, till och med skurat. Och det ska ni veta inte händer allt för ofta (alltså skurandet, städa gör vi ganska ofta). Känns riktigt bra, hela dagen kvar, och inga måsten att göra. Skönt, då tar vi helg nu!

Tror jag ska försöka ge mig på ett litet projekt idag eller de närmsta dagarna. Har den svag aning om att jag inte kommer hinna klart nämligen. Det är att måla om spegelramen i hallen och även listerna som är i hallen, de är nämligen spygröna. Inte allt för vackert, och vit färg har jag hemma, vad tror ni om detta? Undrar även om lilla bebisen är intresserad av att hjälpa till...

Men först av allt ska jag ha mat, är vrålhungrig...kan förvisso bero på avsaknaden av frukost denna morgon för min del.

bye

Kommentera

Publiceras ej