Oj oj oj

1kommentarer

Hej och välkommen till huvudvärken!

Men oj vad jag hade roligt igår kväll! Bästa kvällen på väldigt länge. Så tack till hela familjen Lindemann och speciellt då Kasper som var anldeningen till den roliga tillställningen!!! dessutom fick jag se en film som jag förnekat i cirka fjorton år, inte så farligt som jag hade förväntat mig. Men helt ärligt, aldrig kul att se sig själv på film, och absolut inte när man går tillbaka fjorton år! Men ok, kunde helt klart varit värre.

Alla människor var skitkul att träffa, en kunde kvittat dock...men då han inte märktes störde han inte heller så mycket.

Tänkte ta två huvudvärkdstabletter nu faktsikt, och inväta att resten av familjen ska vakna.

Tack än en gång till er alla på gatan i stan, för god mat, underbart sällskap, många skratt!

1 kommentarer

Petra Lindemann

10 May 2010 11:19

Vi tackar och bockar för att ni hade godheten att uppvakta konfimranden. Han är nöjd, glad och lycklig. Låt oss hoppas att det förblir så. Var väldigt trött igår. Fick frågan av mannen i mitt liv om festen var värd tröttheten. Och JA!!!, det var den. Skulle göra det igen, bara jag får vila lite först.

Kommentera

Publiceras ej