Känns som söndag idag

0kommentarer

Det kan ju bero på att vi festade till det igår så vetskapen att det faktsikt bara är torsdag idag är ju helt underbart. Har hela tre ledga dagar till innan det är dags att återgå till verkligheten. Förvisso enbart i fyra dagar, för sen bär det av på semester. Såvida det där jäkla askmolnet kan tänka sig att samarbetea lite med oss och kasnke lägger sig över USA eller nåt.

I alla fall, en riktigt kul kväll hade vi. Mycket tjöt och musik blev det, och skönsång blev det mycket av. Inte annat än att man har lite ont i halsen idag...undrar varför.

Dottern har haft det riktigt bra hos familjen Lindemann, jag undrar dock vad de har gjort med henne. Hon har inte gjort annat än sovit idag. Så helt klart har hon haft det bra där. Däremot fick inte hunden följa med, han skulle tydligen vara kvar där tills imorgon...men det mår han väl av. Att få bli lite ompysslad och få full uppmärksamhet. Det blir ju inte lika mycket av den varan längre tyvärr här hemma. Han kommer dessvärre lite i skymundan ibland.

Trots att man är ganska sleten idag har jag faktsikt städat huset och klippt gräsmattan. Utav någon väldigt udda anledning så blir jag oftast väldigt rastlös och får överskottsenergi när jag är bakis. Fast det är kanske något man ska vara glad över?

Nähä, nu ska jag påbörja packlista inför semestern. mycket att tänka på nu för tiden när det även skall packas åt en liten tjej på nio månader. Känns lite otäckt faktiskt att resa med en sådan liten. Har aldrig gjort det tidigare. Det ska bli jätte jätte roligt men en aningen nervös är man ju, speciellt inför flygresan...tänker speciellt på trycket i öronen för henne. Jag brukar få väldigt ont av det, och det är inget jag önska henne på något sätt. Men har hört att suga på en nappflaska eller nässpray ska hjälpa mot det, så något blir det väl.

Så skriva var det...höres!

Kommentera

Publiceras ej