Det spårade ut lite

0kommentarer

Jodå, jag har målat alla lister och tavelram vita, men utav någon märklig anledning tyckte jag inte att det räckte med det. Så jag gav mig på trappräckerna med, plus den lilla avsatsten där uppe. Så nu är inget spygrönt eller fejkträfärgat, skönt! Nästa projekt blir att slita dän äckelplastmattan i trappen, och måla trappstegen i vitt med. Sen börjar det faktiskt se ganska ok ut här hemma, en ytlig renovering i alla fall, tills den dagen vi har råd att göra det ordentligt. Känner mig väldigt stolt över mig själv faktiskt. tycker jag varit väldigt duktig idag!

Så bara för detta så står sambon och laga mat, det uppskattas!

Lillhöna kämpar gärnet med att försöka stå upp själv...går la så där. Många gånger platt fall på rumpan. men då försöker man igen, och ibland så händer det att hon står upp flera sekunder själv...duktig tjej.

NU tänker jag bara slappa till top chef på tv, tills maten är klar.

Hörs senare

Kommentera

Publiceras ej