Bara för att jag skrev så innan eller?

1kommentarer

Kunde man ju ge sig sjutton på! Bara för att jag sitter här och beklaga mig om dotterns nya sovvanor, eller rättare sagt bristen på dem under läggning. Vad händer då...jo gammelfaster Petra dök upp, (alltid lika trevligt) så när hon ändå var här så fick hon gosa lite med trollungen och ge henne vällingen. Och vad gör ungen?!?!?! Jo hon somnar i famnen, var bara för Petra att bära upp henne. Börjar misstänka att dottern är syns eller något och gjorde så här enbart  för att bevisa sin mamma motsattsen! Bra va det hur som helst!

Legat nu med en kur av revaxör i ena örat, nu mår det finfint. Synd bara att det är det andra örat som gör ont ont ont!!!!

Det här har varit en riktigt bra kväll visade det sig. Inte nog med att dottern snällt somnade när hon faktiskt skulle sova, jag har tillbringat halva kvällen ute och rensat gången och landet, underbart väder ju! Sen har Petra då och min mor varit här, blev en hel del struntprat. Skönt att få prata och beklaga sig utan att behöva förklara sig! MEN det bästa av allt är nog att jg för första gången på ett halvår tog en dusch här hemma utan att riskera frostskador!!! Ni som bor i lägenhet förstår verkligen inte lyckan i något sådant! Tack älskade sambo! Hoppas bara detta håller i sig nu...

Nähä, nu tar jag mitt onda bultande öra och kryper ner i sängen. Är ju trots allt en dag kvar på jobbet innan jag är LEDIG en hel vecka!

Natti natti

1 kommentarer

Martina

20 May 2010 15:38

Fan vad tradigt de där med örat :(

Hoppas att de försvinner tills ni ska resa iaf! Jag kan ju erkänna att jag är väldigt avundsjuk jag vill med åka utomlands :)

Hoppas att ni får de mega härligt!

Kommentera

Publiceras ej